افزایش لایک اینستاگرام

خبر های جدید روز ایران و جهان در حوزه تکنولوژی

افزایش لایک اینستاگرام

مقدمه‌ای درباره افزایش لایک اینستاگرام
این روزها اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام به منبع درآمد بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند. ولی کسب درآمد از اینستاگرام به همین سادگی نیست و برای اینکه یک پیج اینستا به درآمدزایی برسد، نیازمند این خواهید بود که شمار فالوورها و لایک های پست هایتان افزایش یابد. به طور کلی هرچه شمار لایک پست های اینستاگرام شما افزایش یابد، بدان معناست که شما محبوب تر شده‌اید و افزایش محبوبیت شما می‌تواند منجر به جذب تبلیغات و کسب درآمد شود. ولی چگونه قادر به افزایش لایک اینستاگرام خواهیم بود؟

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

روش های مختلفی به منظور افزایش لایک در اینستاگرام هستی دارند که البته بیشتر آن ها بازده آنی را به همراه نخواهند داشت و به بازبینی منجر به افزایش تعداد لایک پست هایتان می‌شوند. در پیوسته این مقاله منظور داریم به آموزش 13 طریق موثر برای افزایش لایک اینستاگرام بپردازیم. در صورتی که در باره هر یک از طریق های نام اسیر شده بیچارگی به اطلاعات اکثریت داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک متعلق به ها راهبری دقیق تری بخواهید. با موبایل کمک به اتفاق باشید.

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری موبایل خود دارید، با همکاران ما در کمپانی همراه‌رایانه تماس بگیرید

شماره تماس از سراسر کشور
(بدون قبل عدد و از تلفن ثابت)
9099070345
بهترین طریق های افزایش لایک اینستاگرام : استفاده از هشتگ های محبوب و مناسب
معرفی 13 شیوه کارساز برای افزایش لایک اینستاگرام

هشتگ ها نقش زیاد مهمی در افزایش لایک پست های اینستاگرام ایفاء می‌کنند. سعی کنید برای تمام پست هایتان هشتگ مرتبط و دوست داشتنی گزینش کنید و برای هر پست حداکثر تعداد هشتگ های پیوسته را اضافه نمایید. این هشتگ ها سبب می‌شوند لغایت پست های شما در بخش جستجو یا اکسپلور (Explore) اینستاگرام نمایش دیتا شوند و کاربران سایر ضمن جستجوی هشتگ ها و عبارات پیوسته با پست شما به آن ها تصادف کرده و پست شما را لایک کنند. دقت کنید که هشتگ های شما باید جالب و پر جستجو باشند. بعد توجه به هشتگ ها یکی از اصلی ترین طریق های افزایش لایک اینستاگرام محسوب می‌شود.

بهترین طریق های افزایش لایک اینستاگرام : افزودن فیلترهای چشم نواز به عکس
معرفی 13 طریق کارساز برای افزایش لایک اینستاگرام

چشم نواز بودن عکسی که شما پست می‌کنید در اغلب دیده شدن پست و افزایش لایک های آن کارساز است. یکی از عواملی که منجر به اغلب دیده شدن پست های شما می‌شود، مربوط به پالایه هاست. کوشش کنید عکس هایی که هدف دارید در اینستاگرام ارسال کنید را با بهترین فیلترهای شدنی گردآوری نمایید. برای اتمام این شغل می‌توانید از اپلیکیشن های اختصاصی افکت دهی عکس یا اصطلاحا ادیت عکس کاربرد کنید. برای آشنایی با بهترین برنامه های ویرایش عکس دو سیستم عمل اندروید و iOS می‌توانید به مطالعه دو نوشتار “معرفی 10 برنامه ویرایش عکس اندرویدی برتر” و “معرفی 10 برنامه برتر ویرایش عکس آیفون” بپردازید. زمانی که یک عکس افکت جالبی داشته باشد بیشتر به چشم می‌آید و به طبع تعداد بازدید و لایک هایش هم افزایش پیدا خواهد کرد.

بهترین طریق های افزایش لایک اینستاگرام : پست های پیوسته با رویدادهای پیش رو را ارسال کنید!
معرفی 13 طریق موثر برای افزایش لایک اینستاگرام

ارسال پست های به روز و محبوب هم یکی دیگر از روش هاییست که می‌تواند منجر به افزایش لایک پست های شما در اینستاگرام شود. برای نمونه زمانی که به کریسمس یا هر اتفاق دیگری کم و بیش می‌شوید، عکس های مرتبط با آن ترند (Trend) می‌شوند و پست کردن عکس های مرتبط با آن رویداد در پیج اینستاگرام شما می‌تواند منجر به افزایش لایک شود. البته در نظر داشته باشید که حتما باید برای پست های خود هشتگ های پسندیده انتخاب کنید تا در اکسپلور اینستاگرام قابل نگریستن باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل بازار موبایل

بهترین طریق های افزایش لایک اینستاگرام : پست های با موضوع محبوب ارسال کنید
معرفی 13 شیوه کارساز برای افزایش لایک اینستاگرام

تجربه نشانه داده که کاربران اینستاگرام در هر کجای گیتی علاقمند جستار های خاصی هستند که اگر بتوانید آن سوژه ها را پیدا کنید و پیوسته با آن ها پست ارسال کنید، مطمئنا بیشتر به چشم می‌آیید و این مسئله منجر به افزایش لایک اینستاگرام شما می‌شود. برای نمونه ویدئوهای طنز در یک بازه زمانی به شدت در اینستاگرام محبوب شده بودند یا دابسمش و غیره همگی از موضوعات و سوژه هایی هستند که در بازه های زمانی خاصی دوست داشتنی می‌شوند. سعی کنید این جستار های دوست داشتنی را معرفی و پست هایتان را لغایت حد امکان به آن ها پیوسته کنید.

بهترین طریق های افزایش لایک اینستاگرام : فعال باشید
معرفی 13 طریق کارساز برای افزایش لایک اینستاگرام

هرچقدر در اینستاگرام اغلب پرکار باشید، اغلب دیده می‌شوید و به طبع شمار لایک پست هایتان هم افزایش پیدا می‌کنید. لایک کردن پست افرادی که حتی آن ها را نمی‌شناسید، یکتا از شیوه هایی است که در اینستاگرام می‌تواند منجر به افزایش لایک شود. به راستی این مسئله شبیه به یک قانون شده و با لایک یک پست شما لایک بک دریافت خواهید کرد! فالو کردن افراد و گرفتن فالو بک هم از سایر روش های افزایش لایک اینستاگرام است. همچنین کوشش کنید در زیر پست افرا گوناگون کامنت بگذارید و نظرهای پسندیده ثبت کنید. این کار سبب می‌شود لغایت دیگر کاربران شما را ببینند و به صفحه اینستاگرام شما سر بزنند و پست هایتان را لایک کنند. بعد دائم در اینستاگرام پرکار باشید.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : اکانت شبکه های اجتماعی دیگرتان را به اینستاگرام لینک کنید
معرفی 13 شیوه کارساز برای افزایش لایک اینستاگرام

همانطور که پیش از این هم بارها اشاره کردیم، افزایش شمار فالوورهای شما می‌تواند منجر به افزایش لایک اینستاگرام هم شود. یگانه از طریق هایی که در این راستا بسیار کارساز است، مربوط به لینک کردن اکانت سایر شبکه های اجتماعی شما مانند فیسبوک، توییتر و غیره به اکانت اینستاگرام می‌شود. بدین صورت تمم رفقا قدیمی‌تان شما را پیدا می‌کنند و به تدریج با افزایش تعداد فالوورهایتان، شمار لایک پست های اینستاگرامتان هم افزایش می‌یابد.

بهترین شیوه های افزایش لایک اینستاگرام : از برنامه های لایک بگیر اینستاگرام کاربرد کنید!
معرفی 13 طریق موثر برای افزایش لایک اینستاگرام

اگرچه تمام برنامه های لایک بگیر اینستاگرام کیفیت عملکرد مطلوبی ندارند، ولی برخی متعلق به ها به واقع در راستای افزایش لایک اینستاگرام موثر واقع می‌شوند. توصیه می‌کنیم که ضمن رسیدگی و جستجو احد از بهترین این دسته برنامه ها را دانلود و از آن بهره‌گیری کنید. این برنامه ها کاربران را ملزم به لایک کردن پست های یکدیگر می‌کنند. بدین ترتیب به بازبینی تعداد لایک پست های شما افرایش پیدا خواهد کرد. در ضمن بعضی از سایت ها و سرویس ها هم در قبال افزایش لایک اینستاگرام هزینه هایی اخذ می‌کنند که چندان بکارگیری این بخش سایت ها را توصیه نمی‌کنیم، مگر در شرایطی که سرویس باره نظر را به خوبی شناسید و به آن اطمینان داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در محل

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : عکس های با کیفیت و هنری پست کنید
معرفی 13 طریق کارساز برای افزایش لایک اینستاگرام

یکی دیگر از مسائلی که می‌تواند منجر به بیشتر دیده شدن پست های شما در اینستاگرام شود و پروا کاربران را جلب کند، مربوط به اشتراک گذاری پست های با کیفیت و هنری می‌شود. کوشش کنید عکس هایی که در اینستاگرام ارسال می‌کنید کیفیت عالی داشته باشند و با دوربین یک گوشی خوب ضبط شده باشند. ضمنا عکس های هنری به شدت در بین کاربران اینستاگرام محبوب هستند. مثلا می‌توانید از افکت هایی همانند نوردهی طولانی مدت یا لانگ اکسپوژر (Long Exposure) و سایر افکت های این چنینی برای زیباتر شدن عکس هایتان کاربرد کنید. بعد ارسال عکس های باکیفیت و هنری یکی دیگر از طریق های کارساز برای افزایش لایک اینستاگرام محسوب می‌شود.

بهترین شیوه های افزایش لایک اینستاگرام : تک کردن فضا ها
معرفی 13 طریق کارساز برای افزایش لایک اینستاگرام

یکی دیگر از طریق هایی به شدت در افزایش لایک اینستاگرام کارساز است، مربوط به تک کردن فضا های مرتبط در پست هایتان می‌شود. فضا ها در اینستاگرام جستجوی زیاد زیادی دارند و وقتی شما تک یک محیط‌ را به پست خویش اضافه می‌کنید، منجر به دیده شدن آن پست خواهید شد. برای نمونه اگر به رستوران خاصی رفته‌اید و از میز خوراک عکس گرفته‌اید و منظور دارید آن را در اینستاگرام خود ارسال کنید، حتما نام آن رستوران را به عنوان احد از تگ ها به پست اضافه کنید. به همین صورت نام هر فضا دیگری را هم به طریق مانند (در صورت امکان) به پست هایتان اضافه نمایید.

بهترین شیوه های افزایش لایک اینستاگرام : پروموت کردن پست ها
معرفی 13 روش کارساز برای افزایش لایک اینستاگرام

پروموت کردن پست های اینستاگرام هم می‌تواند در افزایش لایک آن ها کارساز باشد. البته برای سپریدن این پیشه باید شرایط خاصی را داشته باشید، مثلا باید اکانت شما بیزینس پروفایل باشد. برای آشنایی با شیوه اتمام این عمل از راهنمایی بهره‌گیری کنید که در مقاله “آموزش پروموت در اینستاگرام یا ارسال پروموشن در اینستاگرام” خدمت شما عزیزان ارائه کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11 پرو

بهترین طریق های افزایش لایک اینستاگرام: تگ شدن توسط کسان با نفوذ
معرفی 13 روش کارساز برای افزایش لایک اینستاگرام

اگر بتوانید از فردی که اکانت اینستاگرام او به اندازه کافی دوست داشتنی است لغایت کمینه از شما دوست داشتنی تر است بخواهید که در پست هایش اکانت شما را هم تگ کنید، گواه افرایش چشمگیر تعداد فالوورهایتان و طبیعتا تعداد لایک پست هایتان خواهید بود. این کار حتی به یک طریق کسب درآمد تبدیل شده و افراد زیادی در اینستاگرام برای اتمام این شغل (تگ کردن اکانت های سایر به پست هایشان) پول دریافت می‌کنند.

بهترین طریق های افرایش لایک اینستاگرام : برای پست هایتان برنامه ریزی داشته باشید
معرفی 13 روش کارساز برای افزایش لایک اینستاگرام

همیشه سعی کنید پست های خویش را با برنامه ریزی و زمانبندی مناسبی در اکانت اینستاگرامتان ارسال کنید. سعی کنید بهترین سررسید های روز را برای انتشار پست برگزیدن کنید و چندان فالوورهایتان را منتظر برای رویت پستی از جانب خود نگذارید. فلذا با یک برنامه ریزی و زمانبندی خوب در اینستاگرام پست ارسال کنید.

بهترین شیوه های افرایش لایک اینستاگرام : استوری و قابلیت های جدید اینستاگرام را فراموش نکنید
معرفی 13 شیوه موثر برای افزایش لایک اینستاگرام

استوری اینستاگرام در بین کاربران این اپلیکیشن بسیار دوست داشتنی است، پس کوشش کنید استوری های جالبی را در اکانت خود منتشر سازید و به این صورت پروا کاربران اینستا را جلب نمایید. همچنین کوشش کنید دائم آپدیت های جدید اینستاگرام را پیگیری کنید و قابلیت های جدیدی که به آن اضافه می‌شوند را در پست هایتان مورد استفاده پیمان دهید. این مسائل سبب می‌شوند تا اکانت شما و پست هایتان بیشتر دیده شده و به مراتب تعداد لایک آن ها هم افزایش یابد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.