غیرفعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام

خبر های جدید روز ایران و جهان در حوزه تکنولوژی

غیرفعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام

حذف تایید دو مرحله ای اینستاگرام
هم اکنون بسیاری از کسان در سراسر جهان برای حفظ امنیت حساب کاربری خود، از تایید هویت دو مرحله ای این اپلیکیشن کاربرد می کنند.

اما بعضا برخی از کسان حین خروج از حساب کاربری خود غیرفعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام و ورود دوباره به آن، به دلیل دو مرحله ای بودن اینستاگرام، دچار سخت می شوند و یا اینکه از عدم ورود هکرها به حسابشان اطمینان دارند.

به همین انگیزه حذف تایید هویت دو مرحله ای اینستاگرام برایشان توجیه پذیز است. اما این شغل چگونه صورت می گیرد؟

در نخست باید اینستاگرام را اجرا کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

سپس روی آیکون سه دست نویس که در تقدیر زاویه بالا سمت راست پیمان گرفته کلیک نمایید و در قسمت پایین‌ پنجره وارد صفحه تنظیمات یا همان setting شوید.

بعد از لمس این دکمه پنجره ای برای شما باز می شود که گزینه های مختلفی را به شما نمایش می دهد. از میان این گزینه ها شما می بایست security را لمس کرده لغایت وارد مرحله پس شوید.

در پنجره جدید گزینه Two factor Authentication ارائه می شود که هم برای فعال سازی و هم برای غیر فعال کردن آن می بایست روی این گزینه کلیک نمایید.

برای حذف تایید هویت دو مرحله ای این اپلیکیشن با ورود به این قسمت، کدی برای شما ارسال می شود که با درج این کد شما می توانید هویت خویش را تائید کرده و سپس با خاموش کردن دکمه فعال سازی، این مرحله را به طور کامل حذف نمایید.

البته ما به شما توصیه می نماییم که برای امنیت اغلب حساب کاربری خود، کماکان از طریق تایید هویت دو مرحله ای بهره‌گیری نمایید لغایت اطلاعات و تصاویر شخصیتان امن باقی بمانند و برای بازداری از هک اینستاگرام سدی بسازید.

به واقع اینستاگرام این تائید هویت را برای بالا بردن سطح ایمنی کاربران ارائه کرده و فعال سازی آن به مراتب عاقلانه تر به نظر می رسد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.