اهدای ۲۸۸۶ سری لوازم ضروری به مددجویان کمیته امداد البرز

خبر های جدید روز ایران و جهان در حوزه تکنولوژی

اهدای ۲۸۸۶ سری لوازم ضروری به مددجویان کمیته امداد البرز

به گزارش خبرنگارمهر، ابوالفضل فلاح قنبری ظهر چهارشنبه با اشاره به اینکه تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان در اولویت کارهای کمیته امداد قرار دارد گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۰۰۰ سری لوازم‌خانگی و ۸۸۶ دستگاه بخاری و کولر به نیازمندان و مددجویان البرز توسط کمیته امداد این استان اهدا شد.

وی بابیان اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، شامل فرش، یخچال، کولر، تلویزیون، آبگرم کن و پنکه و … بوده است خاطرنشان کرد: بیش از ۱۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و منابع دولتی برای تهیه و توزیع این لوازم هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نیازهای ۵۰ هزار نفر از مددجویان از طریق مرکز مدیریت ارتباطات حمایتی کمیته امداد البرز شناسایی‌شده گفت: این نیازها در زمینه مسکن، بهداشت و درمان، حمایت، کمک‌هزینه ازدواج، تحصیلی و حقوقی شناسایی‌شده است.

فلاح قنبری ضمن تقدیر از همکاری مردم نیکوکار البرز با کمیته امداد گفت: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به تمام نیازمندان جامعه کمک کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.