تعمیر و نصب یخچال فریزر بوش

خبر های جدید روز ایران و جهان در حوزه تکنولوژی

تعمیر و نصب یخچال فریزر بوش

نمایندگی تعمیر یخچال بوش

تعمیرات یخچال بوش توسط تیم ما با به کارگیری قطعات فابریک سپریدن می‌شود. تعمیرکار تعلیم دیده ما به صورت تخصصی به تعمیر این وسیله برقی شما می پردازد و به افزایش طول عمر دستگاه شما کمک می کند. همه خدمات تعمیر بوش در محل مشتری اتمام می گردد که خطراتی همچون انتقال دستگاه و آفت رویت آن را ترسانیدن نکند.

نمایندگی نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بوش در محل

متخصصین حرفه ای فیکسی پس از تماس مشتری به عیب یابی و رسیدگی کامل ساید شما اقدام به مشخص نمودن کامل عیوب احتمالی دستگاه شما کرده و پس از صحبت با مشتری به اتمام تعمیرات خواهند نمود. وانگهی می توانید کل مراحل تعمیر فرآورده خود را در جریان کامل پیمان بگیرید.

خدمات فیکسی برای تعمیر یخچال فریزر بوش

۳- یخچال را در جای مناسب قرار نداده اید؟

اگر این دستگاه که مایه برپایی سرما می شود در ساحل یک تعمیر یخچال بوش  وسیله دیگر همانند گاز باشد به بازبینی سررسید نم هوا را به تو گذرگاه می دهد و دیگر نمی تواند به احسان سرما تولید کند و باز موتور زحمت زیادی برای جبران سرمای داخل یخچال باید بکشد و داغ می کند.

روشن نشدن یخچال
  1. خنک نکردن تقدیر یخچال یا فریزر
  2. صدای زیاد
  3. شارژ گاز
  4. خرابی کمپرسور یا موتور
  5. خراب شدن صفحه دیجیتالی
  6. رفع مشکل اواپراتور
  7. تعمیر و تنظیم سنسورهای حرارتی
  8. تعمیر و جایگزینی تایمر
  9. تعویض المنت یا هیتر دیفراست
  10. تعویض برد الکترونیکی
  11. تعمیر برد و ساید بای ساید
  12. تعمیر برد یخچال
  13. هشدارهای پی در پی

نه تنها دستگاه های مارک بوش بلکه تمامی یخچالها به علت اینکه کمپرسورهای آنها لوازم و قطعات مکانیکی هستند و کار آنها بسیار است داغ می‌شوند. اگر حرارت کما یا معمولی اطراف موتور یخچال دریافتن می‌کنید زیاد نگران نباشید و این امر طبیعی است. اما اگر میزان گرما بسیار زیاد است اثر دهنده خوب شغل نکردن این تکه است و باید تند تر تکنسین حرفه ای را تازه کنید.


علتهای داغ شدن کندانسور :

۱- ویرانی موتور یا فن کندانسور

همانطور که می دانید وظیفه فن در هر جایی خنک نگه داشتن است. به هر دلیلی فن درست شغل نکند گاز سرمازا از حالت استاندارد خارج می شود و موتور داغ می کند.



۴- یخچالتان چند ساله است؟

موتور این دستگاه اگر زیاد قدیمی باشد و سرویس نشده باشد هزینه مصرف آن بالاتر می رود و در ضمن تاثیر لازم را نخواهد داشت.

۲- باز ابقاء درب یخچال

در خانه هایی که شمار کسان خانواده زیاد است و یا افراد درب یخچال را زیاد مفتوح و بسته می کنند و یا حتی به مدت بسیار طولانی درب مفتوح می ماند موتور دستگاه برای اینکه دما را متعادل نگه دارد و بتواند سرمای لازم را برای کابین تو فراهم کند دوبرابر شغل می کند و این کارکرد بیش از اندازه باعث گرم شدن بیش از اندازه موتوز می شود.

https://fixxy.ir/bosch-refrigerator-repair/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.