از سه سوت جابز تا بانی کار

خبر های جدید روز ایران و جهان در حوزه تکنولوژی

از سه سوت جابز تا بانی کار

بانی‌کار که تا پیش از این با نام سه‌سوت‌جابز فعالیت می‌کرد، دامنه فعالیت‌‌هایش در حوزه کاریابی را توسعه داده است و خدمات جدید ارائه می‌دهد.

 

بانی‌کار بزرگ‌ترین سامانه استخدامی مشاغل پایه و میان‌پایه در کشور است. مجموعه بانی‌کار که تا پیش از این با نام سه‌سوت‌جابز فعالیت می‌کرد، هم‌زمان با ارائه خدمات جدید و توسعه دامنه فعالیت‌‌هایش در حوزه کاریابی و استخدام نام تجاری خود را نیز تغییر داد.

هیچ کس موفق زاده نمی‌شود، این پشتکار و تلاش‌ متعهدانه است که مهم‌ترین عامل موفقیت برای تحقق رؤیاهای افراد است. ما شبانه‌روز تلاش کردیم، تجربه کردیم، از تجربه‌هایمان درس گرفتیم و همواره کوشیدیم برای رؤیایمان والدینی شایسته و بالغ باشیم.

 مسیر از همان روز اول برای ما شفاف و مشخص بود، خلق یک  ناجی و قهرمان. قهرمانی که همراه مردمان جامعه‌اش باشد و به‌عنوان یک ابزار مفید راه افراد را بری زندگی بهتر هموار کند.

قهرمان داستان ما قرار است مسیر کاریابی راحت و سریع را برای قشر بزرگی از کارجویان ایرانی هموار کند، این شد که قهرمان داستان ما از همان ابتدا به‌عنوان یک سامانه آنلاین استخدامی و کاریابی، سه سوت جابز نام گرفت.

سه سوت جابز واقعا قهرمان است؟

از نگاه ما، قهرمان یک جامعه کسی است که همواره در حال ساختن و خلق کردن است و در مسیر ساختنش همه را به یک چشم می‌نگرد و سنگ همه‌ی مردمانش را  بر سینه می‌زند.

برای رشد و حضور این قهرمان در دنیای امروز که مملو از محصولات خلاقانه مبتنی بر پایه تکنولوژی و اینترنت است، باید از نبوغ جوانان بااستعداد و استفاده از سال‌ها تجربه‌ی خود در حوزه جذب و استخدام بهره می‌گرفتیم، چرا که خوب می‌دانستیم یکی از خلأهای اصلی سامانه‌های استخدامی و کاریابی آنلاین و تخصصی در بازار کار ایران، در نظر نگرفتن نیازهای مربوط به کارجویان شاغل در بازار کار شغل‌های پایه و میان‌پایه (اصطلاحاً شغل‌های یقه آبی و یقه صورتی) در این سامانه‌هاست. در نتیجه، حدود ۳ سال و نیم پیش سه‌سوت‌جابز با تمرکز روی انتشار و معرفی فرصت‌های شغلی پایه و میان‌پایه به کارجویان این مشاغل، وارد کارزار پلتفرم‌های استخدامی و کاریابی آنلاین در ایران شد.

منبع:
https://www.zoomit.ir/pr/368266-banikar-job/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.